همان طور که می‌دانید صفحات فرود یکی از مهم‌ترین اجزای کمپین‌های تبلیغاتی هستند و در حقیقت همین صفحات فرود هستند که نرخ تبدیل شما را بوجود می‌آورند. در مطالب قبلی که در مورد صفحات فرود بودند، در مورد عناصر اصلی صفحات فرود صحبت کردیم و در این مطلب به معرفی سه عنصر جانبی صفحات فرود می‌پردازیم که از اهمیت بسیار بالایی برخورداراند.


- دکمه‌های رسانه ‌های اجتماعی: شما در کنار افزایش ترافیک صفحه فرود خود، می‌توانید به واسطه ایجاد دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی، ترافیک در وبلاگ و صفحات مربوط به شبکه‌های اجتماعی خود را هم افزایش دهید.

بازدیدکنندگان صفحات فرود شما می‌توانند با استفاده از دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی، صفحه فرود شما را به اشتراک گذاشته و از این طریق سهمی در افزایش ترافیک شما داشته باشند.

 

- از ویدئوها و تصاویر بهره ببرید: یکی از دلایلی که بازدیدکنندگان، صفحات فرود شما را سریع ترک می‌کنند، این است که در آن صفحات برای آنها جذابیتی وجود ندارد و اغلب در آنها، بیش از حد نوشته قرار گرفته است. شما می‌توانید محتوای خود را در قالب ویدئو و یا تصاویر فراهم آورید تا هم وقت کمتری از بازدیدکننده گرفته شود. البته ویدئو و تصاویر هنگامی موثر واقع می‌شوند که به درستی از عناصر بصری بهره ببرید.

 

- از اندازه های مختلف فونت‌های نوشتاری استفاده کنید: وحشتناک‌ترین وب‌سایت، وب‎‌سایتی است که تمام نوشته‌هایش با یک اندازه از یک فونت نوشته شده باشند. این موضوع در مورد صفحات فرود هم صدق می کند و باید برای اینکه فرد بتواند قسمت‌های مهم محتوای شما را تفکیک کند از سایزهای بزرگ فونت‌های نوشتاری استفاده کنید.


source