گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه (Group ideas gozineh)
تشکیل کارگروه های ایده پروری و تولید و تولد ایده و ایده پردازی در امور مد نظر شما .
انجام امور حرفه ای مربوط به طراحی و گرافیک و مشاوره در زمینه های فوق.

مدیر هنری - نظارت بر چاپ.

کارگردانی طراحی و تولید نرم افزار و اپلیکیشن و وب.

انجام امور مربوط به محیطهای 3d و انیمیشن.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۵:۳۵ - علی
    عجب
نویسندگان
پیوندها

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بدون دانشگاه رفتن هم می‌توان موفق شد: ده کارآفرین‌ بسیار موفقی که از تحصیل انصراف داده‌اند.


( برای دیدن تصویر بالا در اندازه بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.)

طبق نوشته‌ی کتاب اثر فیس‌بوک، چند ماه قبل از آن‌که زاکربرگ «پنج دقیقه‌ای تصمیم بگیرد» که از هاروارد انصراف دهد، او در نیمه‌ی راه بود. یادگیری بدون مدرسه و دانشگاه یک‌جورهایی یک تم درمیان کارآفرین‌ها است. فهرست انصراف‌ازتحصیلی‌های میلیاردر بسیار بلند است. مایکل دل بعد از یک سال حضور در دانشگاه تگزاس، انصراف داد. ولی این موضوع را به والدینش نگفت. لری الیسون بعد از آن‌که مادرش فوت کرد، دو بار از تحصیل انصراف داد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۸
حمید رضا طاهر

10 طرز تفکری که به شما کمک می کند تبدیل به یک کار آفرین شوید

اگر از افراد بخواهید که خصوصیات یک کار افرین موفق را برای شما بیان کنند اغلب آنها تعریفی شبیه به این به شما خواهند داد: کارآفرینان و صاحبان کسب و کار آدم های خاص و متفاوتی هستند. آنها دارای نبوغ و استعداد ذاتی هستند، چیزی که در ما وجود ندارد.
اینها غالب ترین تفکراتی است که افراد زمانی که درباره کار آفرینان فکر می کنند در ذهنشان نقش می بندد. ولی بر خلاف آنچه اغلب افراد فکر می کنند یک صاحب کسب و کار موفق، کار آفرین به دنیا نمی آید. او برای رسیدن به این جایگاهی که دارد یاد گرفته، تلاش کرده و مهم تر از همه سعی کرده است متفاوت از دیگران فکر کند. یک مثل معروف وجود دارد که می گوید “اگر همان کاری را بکنی که تا به حال انجام داده ای همان نتیجه ای را خواهی گرفت که تا به حال گرفته ای” پس اگر می خواهید آینده متفاوتی برای خود بسازید باید متفاوت فکر و البته عمل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۷
حمید رضا طاهر

15 سخن برگزیده از 15 کار آفرین بزرگ تاریخ (قسمت اول)

آنچه اینجا آورده شده است، برگزیده ای از سخنان بزرگترین کار آفرینان تاریخ بشر است. هر یک از این افراد تحولی اساسی در زندگی ما ایجاد کرده اند و امروزه به واسطه ابداع و اختراعشان هزاران نفر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
قطعا شما به صرف خواندن این جملات تبدیل به یک کار آفرین موفق یا یک میلیونر نمی شوید ولی این سخنان ممکن است بتواند دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد و زمینه ساز موفقیت های آینده شما گردد.

این سخنان چکیده تجربه موفق ترین افراد تاریخ است که در قالب دو مقاله ارائه می شود آنها را از دست ندهید :

1- استیو جابز (Steve Jobs) بنیانگذار Apple:

”معیاری برای تعیین کیفیت باشید. اغلب افراد عادت ندارند عالی باشند ولی شما می توانید بهترین باشید.“

استیو جابز و اپل نیازی به معرفی ندارند. زمانی که ازApple صحبت می کنید اولین چیزی که در ذهن شما نقش میبندد کیفیت است. در دنیای دیجیتال اپل معیار تعیین کیفیت بسیاری از محصولات است و زمانی که شما می خواهید کیفیت مثلا یک گوشی موبایل را بسنجید حتما آن را با یک گوشی اپل در همان سطح مقایسه می کنید. ایجاد کمپانی ای مانند اپل که به عنوان یکی از بهترین برند ها در دنیای دیجیتال شناخته شده است فقط از فردی مانند استیو جابز با تفکری مانند آنچه در بالا آمده است امکان پذیر است. او نمی گوید برای کیفیت معیاری تعریف کنید او می گوید به گونه ای زندگی کنید که شما را به عنوان معیاری برای تعیین کیفیت بشناسند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۶
حمید رضا طاهر