1. نشریات داخلی: شما می‌توانید در داخل کسب‌وکار خود، دست به منتشر کردن نشریاتی بزنید که محتوای آنها در راستای کسب‌وکار شماست و این نشریات می‌توانند دو هفته‌نامه و یاحتی ماهنامه باشند. کافیست که با قرار دادن محتوایی جذاب در نشریاتتان، مشتری‌های خود را به نشریه خود جذب کرده و با قرار دادن اطلاعاتی در مورد محصولات جدیدتان، مشتریان خود را از آخرین خدماتتان مطلع سازید.

5998582979_5918f1acae_b

2. ارسال کارت پستال: کارت پستال ها همیشه برای مشتریان جذاب بوده اند؛ به خصوص آنهایی که طراحی شکیلی دارند و حساب شده روی آنها کار شده. شما می‌توانید برای روز تولد مشتری خود، تبریک سال نو و غیره کارت پستال ارسال کرده و مشتری خود را سورپرایز کنید و همچنین خود را به او یادآوری کنید.

Happy Birthday pretty postage

3. ارسال تقویم در اول هر سال: اول هر سال دیده اید که چه تعداد سررسید و تقویم به دستِ خود شما می‌رسد و اکثرا متعلق به برندهایی هستند که از آنها خرید کرده اید. این تقویم ها می‌توانند دیواری و یا حتی رومیزی باشند و کافیست که شما برای یادآوری خود در طول سال، برند خود را هم در کنار صفحات تقویم ارسالیتان قرار دهید تا در طول سال در ذهن مخاطبتان بمانید تا به موقع خریدشان باز به شما مراجعه کنند.

17


source