گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه

طراحی گرافیک - مشاور . مدیر هنری ، تبلیغاتی و چاپ - کارگردانی نرم افزار و اپلیکیشن

گروه ایده پردازی گزینه (Group ideas gozineh)
تشکیل کارگروه های ایده پروری و تولید و تولد ایده و ایده پردازی در امور مد نظر شما .
انجام امور حرفه ای مربوط به طراحی و گرافیک و مشاوره در زمینه های فوق.

مدیر هنری - نظارت بر چاپ.

کارگردانی طراحی و تولید نرم افزار و اپلیکیشن و وب.

انجام امور مربوط به محیطهای 3d و انیمیشن.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۵:۳۵ - علی
    عجب
نویسندگان
پیوندها
با تحولاتی که اینترنت و موبایل ایجاد نموده اند، استارتاپ های بسیاری در سرتاسر دنیا در حال شکل گیری هستند. سرعت شکل گیری و رشد کسب و کارهای اینترنتی بسیار چشمگیر است و رقابت سختی بین کشورهای دنیا در ایجاد شرکت های میلیارد دلاری در جریان است. اما به راستی جایگاه ایران در این رقابت کجاست؟ هفته گذشته نسخه جدیدی از «گزارش جهانی استارتاپ ها» منتشر گردید (لینک در Tech Crunch) که با تحقیق در 50 کشور دنیا به نکات جالبی دست یافته است. بر طبق این گزارش:
  • بزرگترین شرکت اینترنتی دنیا در امریکا (گوگل) با ارزش 410 میلیارد دلار قرار دارد. بعد از آن به ترتیب کشورهای چین، افریقای جنوبی، ژاپن، کره جنوبی و روسیه قرار دارند.
  • در میان این 50 کشور، ایران به لحاظ حجم بزگترین شرکت اینترنتی، با شرکت 15 میلیون دلاری در مقام 44 قرار دارد.
  • 29 کشور دنیا دارای شرکت های اینترنتی با ارزش بالاتر از یک میلیارد دلار هستند. جالب اینجاست که کشورهای کوچکی از جمله جمهوری چک و اسلوانی در این میان حضور دارند.
  • بازار جستجو و فروشگاه اینترنتی مشهورترین صنایع اینترنت بوده و ارتباطات با ارزش ترین صنعت در اینترنت محاسبه گردیده است. ارزش شرکت اینترنتی «علی بابا» چین، برابر جمع ارزش شرکت های اینترنتی 48 کشور دیگر دنیاست.


با نگاه به این گزارش و جایگاه ایران در صنعت کسب و کارهای اینترنتی می توان به وضوح مشاهده کرد:
  • بزرگترین شرکت اینترنتی دنیا در امریکا (گوگل) با ارزش 410 میلیارد دلار قرار دارد. بعد از آن به ترتیب کشورهای چین، افریقای برای داشتن شرکت اینترنتی چند میلیارد دلاری اینترنتی باید از مرزها عبور کرد و خدمات و محصولات را به جامعه جهانی ارائه نمود. بطور مثال موتور جستجوی یاندکس روسی با عبور از مرزها و زبان روسیه و ورود به بازارهایی مانند ترکیه اکنون به شرکتی 15 میلیارد دلاری تبدیل شده است.
  • با ارزش ترین شرکت اینترنتی ایران، شرکت دیجیکالا، با ارزش ۱۵۰ میلیون دلار برآورد شده است. این در حالی است که شرکت «هپسی بورادا» در کشور ترکیه با جمعیت مشابه ایران، دارای ارزش 225 میلیون دلاری است. اگرچه این اختلاف چشمگیر نیست ولی نگاهی به جمع ۳ شرکت بزرگ اینترنتی ترکیه(435 میلیون دلار) و مقایسه آن با ۳ شرکت بزرگ اینترنتی ایران (۱۶۵ میلیون دلار)، نشان می دهد بازار کسب و کارهای اینترنتی ایران هنوز فاصله نابالغ است ولی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۸
حمید رضا طاهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی